GAMMA komt met digitale klusservice

Maandag 20 juli startte GAMMA als landelijke primeur een digitale klusservice via de website www.datvraagik.nl. Tijdens de vier weken durende bouwvakvakantie, van 20 juli tot en met 16 augustus, beantwoordt gecertificeerd personeel van de bouwmarkt vragen van consumenten direct via de livechat. Met deze service stelt GAMMA haar kennis beschikbaar voor thuisblijvers die snel een antwoord op hun klusvraag nodig hebben. GAMMA is de eerste bouwmarkt die direct online vragen beantwoordt van de consument. De livechat is via www.datvraagik.nl bereikbaar op mobiel, tablet en desktop.

Ik zat gisteravond met het mooie weer nog even in de tuin te werken en was zelf eigenlijk wel benieuwd naar deze nieuwe service van GAMMA. Wij hebben een nieuwe, geïmpregneerde schutting staan en ik vroeg mij of ik die niet alsnog moet beitsen of na hoeveel jaar ik die zou moeten beitsen. Een mooie vraag om de nieuwe digitale klusservice van GAMMA te testen. Ik ging naar de website www.datvraagik.nl en daar kan je direct je vraag stellen. Het duurt eventjes, maar dan kan je live met iemand chatten over je klusvragen. Je hoeft dus niet meer naar de bouwmarkt voor je klusvragen, maar kan direct vanuit huis of je tuin op een laagdrempelige manier antwoord krijgen. Handig hoor!

GAMMA datvraagik.nl

GAMMA datvraagik.nl 2

GAMMA datvraagik.nl 3

Please like & share: